God-fredag-morgen

08.34


Godmorgen derude!

Dagen er startet med søskendekærlighed i mor og fars seng. Det er så fantastisk hvordan de to små kan komunikere på trods af aldersforskel - elsker at se at Oskar smaskforelsket i sin lillesøster. Jeg må også indrømme at jeg havde frygtet det med at få barn nr. 2. Jeg havde virkelig forberedt mig på at det vil blive rigtig rigtig hårdt, men synes simpelthen det går så godt! Føler faktisk ikke at jeg kommer til kort som mor for hverken Oskar eller Karla og det hjælper nok også rigtig meget, at Oskar bare er så sød ved hende.


Morgens glædesbarometer faldt dog lidt, da jeg kom i tanke om at jeg "passer" på med hvad jeg putter i munden(det startede først igår). Jeg mangler stadigvæk 7 (!!!!!) kilo for at være tilbage i min før-gravid krop igen - så der er lang vej endnu! Jeg orker ikke en slankekur, da jeg ved at jeg falder i og derfor bliver så skide sur på mig selv. Derfor "passer" jeg på...og det betyder at lidt lækkert i weekenden er ok. Livet skal jo også leves!!!

Morgenmaden bestod derfor af skyr! Kender i skyr? Det er røvkedeligt... det smager i hvertfald ikke som min 10 % græske yoghurt. Efter råd fra en sund sund veninde, puttede jeg frugt og mandler på og hvis jeg lukkede øjnene, så kom det alligevel ned... og så var det faktisk ikke så slemt!


Men morgen blev igen god, da jeg kom i tanke om at det er fredag og at jeg efter putning af Karla i barnevognen, kunne smide mig i sofaen med en god kop kaffe og et lille morgen-blogindlæg :)



Rigtig god fredag til jer !

You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz