Holly's give away

08.08



Som jeg skrev i et tidligere indlæg, så er jeg helt vild med produkterne fra Holly's! Synes det er helt fantastisk i farver og kvalitet.

Jeg udlodder derfor lidt lækkert derfra i en lille give away. Har du en lille purk der skal forkæles eller kender du en anden der skal, så er det bare med at deltage!

Reglerne for at deltage er enkle, du skal bare smide en kommentar under indlægget her. Så er du automatisk med i lodtrækningen den 31. maj.

Hvis du ikke har en blog, så husk at tilføje din e-mail, så jeg kan få fat i dig, hvis du er den heldige vinder.

Du er velkommen til at dele indlægget på din blog eller på facebook - det giver god karma ;)

Besøg evt. Holly's egen hjemmeside og tjek alle de lækre sager ud!

You Might Also Like

45 kommentarer

  1. Åh hvor er det sødt og smukt :)) det må jeg simpelthen se om ikk jeg har lidt held til at vinde - selvfølgelig til min lille Malia :)

    Det er så hyggeligt at følge din blog, den er virkelig flot.

    Thamaren@gmail.com

    SvarSlet
  2. Så! Nu lykkedes det mig at blive officiel følger og ikke kun smugkigger af din fine blog :)

    Knus fra Stina

    SvarSlet
  3. Yay jeg vil gerne være med!!

    SvarSlet
  4. Ih, jeg er også vild med Holly's - og jeg er vild med din blog og dine billeder på IG. Har i lang tid smugkigget på siden, men nu har jeg endelig fået øjnene op for Bloglovin, og det gør jo bare det hele såååå meget nemmere ;-)

    Uanset om heldet skulle være med mig, og min lille Nellie, så synes jeg, det er en fin give away <3

    De bedste hilsner fra Stine
    stinebzorek@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød Stine - tak for de fine ord :)

      Slet
  5. Jeg læser med hver nat :-) Så er der lidt hyggeligere at være oppe og give mad.
    Christina-larsen@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Må da lige se om jeg ikke kan vinde dette fine sæt til Julle. :) så fed blog Tina. Læser med dagligt. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja da!!! Dejligt du læser med!!! :)

      Slet
  7. Må da hellere lige smide min mail også. sabrinajacobi@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Kigger jævnligt med på din fine blog. Skønne billeder og misunder din kreativitet :-)

    Kunne være fint til min datter Ida!

    sussiestillingandersen@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Kender bestemt en lille ny, eller skal være moster til en... Min lillesøster har termin om 7 dage, så deltager gerne

    Yokopop1975@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Min lille datter skal starte op på grød - dette sæt ville være SÅ fint til hende! Krydser fingre!!

    Ruth // ruth @ bertlov-ellegaard.dk

    SvarSlet
  11. Jeg elsker Holly's og selvom mine børn efterhånden er store, så bruges melamin tallerkenerne stadig her i huset... Det er så praktisk, når vi har klinker på gulvet ;-)
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg elsker simpelthen Holly og dett ville være perfekt til mit gudbarn

    lorentsen22@hotmail.com

    SvarSlet
  13. SÅ fint.
    Jeg elsker Holly's - det er bare så fint og enkelt.

    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  14. virkelig sødt sæt - jeg er med :-)

    kkastberg(a)gmail.com

    SvarSlet
  15. Det vil jeg gerne vinde :-)

    God blog du har.

    Hilsen Rikke
    aagaard.rikke@gmail.com

    SvarSlet
  16. Jaa, jeg er med :-)
    Jeg glæder mig til at følge din blog i øvrigt.

    kh Mai
    maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  17. Hvor er det fint! Jeg vil meget gerne være med :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  18. Hvor er det fint. Det vil min datter blive super glad for, synes altid det vi har er i opvaskemaskinen :-)

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  19. Super sødt :) det tror jeg min kærestes nevø vil synes godt om :)

    SvarSlet
  20. Hvor fint. Jeg håber jeg bliver den heldige
    Superprinsessen.dk
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  21. Jeg deltager rigtig gerne
    Gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  22. Så prøver jeg lige om det virker fra computer i stedet for :) Vil rigtig gerne deltage, elsker Holly´s :0)
    Cindie_83@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Verdens skønneste blog!! :*
    Intet bedre er at vågne op til en blog indlæg !

    Knus din søster :*

    SvarSlet
  24. Sikke et fint lille sæt <3

    Rigtig god weekend!

    Mvh Lisa H (l_mandrup@hotmail.com)

    SvarSlet
  25. Følger dig på IG og nu også her :) Jeg er sikker på at min dreng vil synes godt om at få serveret grød af denne skål når den tid kommer. Det kan være farligt at være på barsel og ha alt for mange kreative ideer der skal afprøves. Min bankdame har sagt at mange mødre på barsel lære deres dankort oplysninger uden ad imens de går der hjemme :) jeg øver mig stadig i at huske det.

    SvarSlet
  26. Åh, jeg vil så gerne vinde det sæt til min lille nevø, der gerne skulle komme til verden i starten af juli :)

    God weekend.

    Mvh. Anne - annehvelplund@yahoo.dk

    SvarSlet
  27. Jeg skal da også være med :)

    SvarSlet
  28. awww - mig og mindstemanden deltager meget gerne!
    han er lige begyndt på skemad denne måned så det ville være perfekt :)
    vh
    Margit
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  29. Ja Bertram og jeg deltager også meget gerne :-)
    Læser altid din og Lillefisensmor's blog når jeg er oppe om natten og give mad :-) Det er så hyggeligt..

    Christina ( christina-larsen@hotmail.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Christina - din lille snyder. Nu har du deltaget to gange ;)

      Slet
  30. Årh hvor er det bare fint :) <3
    Deltager:)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  31. skøn skøn præmie
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  32. Ville så gerne vinde dette sæt til min lille Lucas, der lige er startet på skemad :)

    knm@dvdtown.dk

    SvarSlet
  33. så fine ting!! Deltager!

    xx cantanta@hotmail.com - Nina

    SvarSlet
  34. Nej hvor fint. Jeg vil gerne være med.

    helleryom@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Tjek! Vi mangler sådan et ekstra sæt service til vores egen lille madglade Karla på 7 måneder:-)

    Loppen2000@hotmail.com

    SvarSlet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz