Billige refills til Angelcare blespand

10.10

Hermed et lorteindlæg!

Der må være andre end mig der har ret mange bleer i løbet af en dag, og selv om jeg helst ville smide dem direkte i skraldepanden udenfor, så er det bare ikke realistisk at jeg får det gjort.

Da jeg ventede Karla, der var jeg et smut i Babysam og få den populære gratispakke med diverse produkter. Pakken indeholder, hvis man ønsker det, en blespand fra Angelcare. Spanden er selvfølgelig med for at skabe et behov for at købe meget dyre refills til spanden. Jeg er simpelthen for nærig til at købe refills til 169 kr., men syntes også jeg har haft svært ved at finde en blespand der ikke står og lugter. På trods af at jeg pakker de grimmeste bleer ind i små skraldeposer, synes jeg stadigvæk jeg kunne lugte dem. Der gjorde Angelcare spanden en forskel.

Jeg hørte derfor om en smart og billig metode til at bruge spanden, uden at købe dyre refills og den holder også på lugten!

Jeg køber simpelthen en rulle med sække, som jeg putter i spanden i stedet for. Jeg binder sækken om en gammel tom refill og fluks har jeg en pose til kun få kroner. Jeg putter dog stadigvæk det værste bleer i skraldeposer, før de kommer i spanden (Her kan man også købe bleposer med vaniljeduft i Kvickly).

Hermed et lille sparetip der er givet videre....








You Might Also Like

10 kommentarer

  1. Hej
    Har du pillet fjederen ud så du bare putter bleen i uden den plade ?

    Hvordan er lugten med sækken ?

    Hilsen Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina.
      Nej, fjederen og pladen sider stadigvæk i! Den holder på lugten! Hvilke var det primære da jeg forsøgte.

      Slet
  2. Jeg har også sådan en blespand. Refill funktionen er altså supergod. Vi brugte ikke en blespand i forbindelse med vores ældste pige, men den er altså uundværlig, når man først er vant til den.

    Kærligst Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie! Ja den bliver hurtig uundværlig sådan en sag! Men pengene til refills vil jeg jo helst bruge på noget andet :)

      Slet
  3. Faldt lige over din blog og jeg kan klart anbefale dig, at købe billige Angelcare refills fra www.inkobaby.dk

    Hvis nu du bliver træt af "gørdetselv" metoden :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ..eller dem her - www.denlilleprut.dk :-)

      Slet
  4. Super god ide - men det kan også gøres billigere end BabySam :-) Hvis du kigger på refillerne her - www.mammashop.dk/blerefiller.html - så kan du se de er meget billigere plus de også er 1m længere end de "dyre".

    Mvh
    Kim

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kim. Ja jeg kender godt de billigere alternativer - men tak for tip. De slår dog ikke den hjemmelavede ;)

      Slet
  5. Tak for et meget brugbart indlæg! Super! Jeg undersøgte selv billige alternativer, og det her er da de enkleste. En anden fordel er også at Angelcare og InkoBaby bruger en mild parfume, og hvis man er lidt økologisk far som mig, synes man ikke, at det er en god idé.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt :) Jeg er helt enig med dig i brugen af parfumen - den kan også nemmere fravælges her.

      Slet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz