Give away i samarbejde med Holly's - sidste chance

20.23

SÅ er det ved at være sidste chance for at deltage! Vinderen findes i morgen!

Så er der igen en lækker præmie fra Holly's på højkant!

Jeg har før skrevet om det lækre sengetøj, som begge mine unger fik for et par måneder siden og har nu fået lov til at give jer mulighed for at vinde et af de fine sæt, enten som baby eller junior og i valgfri farve.

Sengetøjet er af 100 % Øko bomuld og dejlig blødt.



For at være med i konkurrencen er der gældende regler:

1 lod for at smide et "Synes godt om" på Holly's side på facebook samt skrive en kommentar under indlægget her.

4 lodder for ovenstående + følge bloggen her via bloglovin.

Jeg trækker vinderen den 8. juni og husk at skrive din e-mail hvis du ikke har en blog :)

Du er velkommen til at linke til opslaget via din blog eller facebook, det giver helt sikkert god karma!


You Might Also Like

59 kommentarer

  1. Smider 4 lodder i puljen og håber på god karma! 😊

    //dortheamby@gmail.com

    SvarSlet
  2. 4 lodder min vej ;-) håbe håbe håbe....
    Christina-larsen@hotmail.com

    SvarSlet
  3. 4 lodder - og nej hvor er det bare fint!!!
    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  4. Mon ikke du mener 8. juni? :)
    Jeg er også med med 4 lodder - pigesættet i baby ville være win! :)

    vh mai
    maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Joooooo da... hvem gider leve i fortiden :) Tak for info!

      Slet
  5. Fed give away! Jeg er på 1 lot, og krydser finger :o)

    Charlotte // c.siv@hotmail.com

    SvarSlet
  6. 4 loddet til mig :-)

    aahaard.rikke@gmail.com

    SvarSlet
  7. 4 loddet til mig :-)

    aahaard.rikke@gmail.com

    SvarSlet
  8. Også 4 her :) Mega lækkert sæt!

    Knus fra Stina (stinamickiewicz@hotmail.com)

    SvarSlet
  9. 4 lodder til mig :) det ville være skønt med et sæt i blå til min dreng

    SvarSlet
  10. Elsker Holly's ;-) 4 lodder til mig.
    Kh Lene (soegaard@firma.tele.dk)

    SvarSlet
  11. Så fandt jeg ud af det, 4 lodder til mig :)

    SvarSlet
  12. jeg er med på 4 lodder:)

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne være med på 4 lodder, og krydse fingre for et blåt junior-sæt :o)

    SvarSlet
  14. Hvor er det fint. Jeg vil gerne være med i kampen om et juniorsæt i lilla.

    Jeg deltager med 4 lodder

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg deltager med 4 lodder. Vil meget gerne vinde et junior sæt til min yngste Prinsesse

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  16. 4 lodder, krydser fingre for at vinde et i baby str til familiens nye prinsesse Rigmor

    Yokopop1975@hotmail.com

    SvarSlet
  17. 4 vinder lodder herfra! Holly's er absolut et af vores fortrukne mærker herhjemme... Så med to dejlige drenge, kunne det være fantastisk at vinde et sæt jr. sengetøj :-)

    Udover det vil jeg bare rose dig for din helt igennem fantastiske blog, din kreativitet og dit gå på mod! Du er sgu lidt af en super-mommy!!! Misunder dit overskud under din barsel og ikke mindst alt det du giver dig i kast med - som åbenlyst bliver en succes uanset hvad du laver.
    Følger dagligt din blog og må indrømme, at de dage du ikke skriver noget/lægger billeder ud er en smule øv/skuffende!!! ;-) Dog ved jeg godt at alt tager sin tid og som mor til 2 skønne børn, er det ikke altid at tiden er til det.

    Håber på lidt vinder held, god sommer til dig og dine kære.

    - Cecilie Mohr & lille A!(ciissie@hotmail.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød Cecilie!!! Tak for det!!! Skønt at du kigger med, det sætter jeg stor pris på :)

      Slet
  18. 4 lodder :-)

    jansegj10@gmail.com

    SvarSlet
  19. 1 lod på et junior sæt :) xx

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/05/give-away-12.html

    SvarSlet
  20. Deltager med 4 lodder - håber jeg vinder et juniorsæt til min skønne S <3

    SvarSlet
  21. Så er jeg med i puljen med 4 lodder - ville elske et sådan sæt til min søn i blåt :)

    Karina Mølbæk
    knm@dvdtown.dk

    SvarSlet
  22. I'm in!

    4 lodder nupper jeg forresten

    Kirsti
    Kirsti_mt@hotmail.dk

    del endelig i fb gruppen danske giveaways

    SvarSlet
  23. Jeg deltager med 4 lodder, og har med glæde delt på Facebook <3

    Hvis jeg bliver den heldige, skal mine piger forkæles med det fine lilla i str. junior :)

    Pia (piarotbl@yahoo.dk)

    SvarSlet
  24. Det er simpelthen så fint! Deltager med 4 lodder og håber heldet er med mig.

    Og fin blog du har - er glad for at have fundet vejen hertil. ;)

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tine, dejligt du kigger med :)

      Slet
  25. Jeg er også med på 4 lodder :-) stine.marie.frandsen@hotmail.com

    SvarSlet
  26. har også delt på facebook på min firma side :) og liked Hollys :) har anbefalet din blog søde :) knus Karina

    SvarSlet
  27. 4 lodder til mig - KOM NU HELD !! Er så smuldet sengetøj :)
    Thamaren@gmail.com

    SvarSlet
  28. iih det vil jeg gerne vinde til enten LIva eller viktor.. 4 lodder herfra også :)
    rikke-k-hansen@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Håber der er held på ét af mine 4 lodder! :-)

    misslauridsen@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Navn: Marianne Lauridsen ;-)

      Slet
    2. Godt det lykkeds!!! :)

      Slet
  30. Vil da også gerne lige nappe fire heldige lodder :)

    SvarSlet
  31. Uhh en lækker Give away! Marius er lige kommet i ny seng på eget værelse og jeg havde egenligt lovet ham at sy et nyt dynebetræk, men har ikke fået det gjort og nu plager og plager han jo! :)

    Jeg snupper 4 lodder

    SvarSlet
  32. Deltager gerne med 4 lodder...

    louise.reenberg@live.dk

    SvarSlet
  33. Krydser fingre og smider 4 lodder i puljen!

    Ruth//ruth(a)bertlov-ellegaard.dk

    SvarSlet
  34. Lækker præmie :-)
    Hvis jeg vinder vil jeg helt sikkert gerne have pige-udgaven i junior.
    Deltager med 4 lodder og krydser fingre.
    Hilsen Stella.

    SvarSlet
  35. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder.
    Det ville være skønt at vinde et juniorsæt til min søde Sofie :-)
    bedste hilsner fra Line
    lineryberg@hotmail.com

    SvarSlet
  36. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/
    4 lodder
    bloglovin : sabo eva
    facebook : sabo eva
    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    Eva from Serbia

    SvarSlet
  37. Jeg er med på 4 lodder - Ludvig på 2 må have det blå juniorsæt, hvis hans mor har karma nok ;-) Han kunne godt trænge til lidt ekstra god sovekarma, den lille natteravn ;-)
    Kh. Didde

    SvarSlet
  38. Hopper med på 4 lodder :-)

    Ihh elsker hollys design :-)

    Det er så fint :-) ville elske at vinde det lyserøde :-)

    Knus bettinalissa
    Bettinalissa@gmail.com

    SvarSlet
  39. SÅ...!! nu håber jeg, at jeg har fået klikket alle de steder, der klikkes skulle og at Lille c og jeg er godt med i puljen, -til et junior sæt, han har jo næsten størrelsen, høhø! ;)

    Vi er også stor-fans af din hyggelige blog! :)

    Klem fra Lille c og moren

    SvarSlet
    Svar
    1. -og hvis du skulle være i tvivl om, hvem vi (lille c og moren) er, så har moren mailen: karinahoukri@hotmail.com ;)

      Slet
  40. 4 lodder herfra :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  41. Jeg håber på at vinde blå str junior.

    SvarSlet
    Svar
    1. hov... og smidder 4 lodder i puljen. mvh Marie

      Slet
  42. Uh, lilla sengetøj til babypige der kommer i august ville da være dejligt :) Jeg smider 4 lodder i puljen :) God aften herfra /Kristina

    kristinaromby@gmail.com

    SvarSlet
  43. Smider 4 lodder i puljen og ønsker mig det blå i str junior :)
    Julie (j.indom@gmail.com)

    SvarSlet
  44. Så kom jeg endelig til en computer :o)
    Godt du kunne løse mysteriet.

    Jeg tilmelder mig også med 4 lodder og krydser fingre for at vinde.

    Dejligt at kunne følge dig lidt her udover på Augustgruppen.

    Hilsen Pia
    (piapaludan@yahoo.dk)

    SvarSlet
  45. 4 lodder! Kunne være den perfekte gave til min gravide veninde!! :-)

    Krydser fingre!


    xx Nina - cantanta@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Også 4 lodder herfra. Fin blog du har:)

    SvarSlet
  47. Also I would like sign up for this super candy.
    4 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  48. 4 lodder+ god karma :p
    Lækkert sengetøj <3

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Snupper selvfølgelig et sæt i blåt til juniordyne;) kan mærke det er min heldige dag;) Hilsen Therese Nissen

    SvarSlet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz