Give away med sommerpastel og til leolovers

11.43

Var det noget med lidt lækre smykker til sommeroutfittet? Lidt sommerpastel eller måske er du en leolover? 
 



 

For at være med i lodtrækningen, skal du like Den Lilla Appelsin's facebookside her og smide en kommentar under indlægget og fortælle mig hvilken en af gaverne du ønsker at vinde.

1 lod for ovenstående.
4 lodder for ovenstående + at være fast følger af bloggen på bloglovin

Jeg trækker lod den 17. juni :)





You Might Also Like

17 kommentarer

  1. Jeg vil rigtig gerne vinde øreringene. Følger dig og har liket mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Jeg er leolover :D

    Deltager med 4 lodder:)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  3. uhhh :-) Jeg vil gerne deltage med 4 lodder. Og hvis jeg er den heldige ønsker jeg mig de pastelgule øreringe.
    Du skal også være velkommen til at kigge forbi min giveaway på www.louise-lerche.blogspot.dk

    louise.lerche@hotmail.com

    SvarSlet
  4. 1 lod på øreringene :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/05/give-away-12.html

    SvarSlet
  5. Sikke fine sager

    Jeg vil gerne vinde øreringene - smider 4 lodder i puljen

    SvarSlet
  6. Jeg er med på 1 lod! Jeg vil gerne vinde øreringene :-)

    SvarSlet
  7. Jeg deltager med 4 lodder :-)
    Jeg synes øreringene er smukkest!
    God sommer ;-)
    Maria Møller - mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  8. Uhh de øreringe vil jeg meget gerne vinde :)
    Jeg deltager med 4 lodder :)
    Mvh Majbrit

    majbrit_t@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne vinde øreringene;-)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Hapser fire lodder og krysser fingre for øreringene... De er godt nok flotte-.-

    SvarSlet
  11. Jeg ønsker mig de smukke øreringe. Så sommerfine.4 lodder. evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  12. ønsker mig øreringene
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  13. De sommerpastel øreringe er så fine :)
    1 lod deltager jeg gerne med :)

    SvarSlet
  14. Er med på fire lodder og krydsede fingre for øreringene.

    SvarSlet
  15. Jeg er med på 4 lodder - krydser fingre for den fine Leokæde :)

    Mvh Eva// eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Elsker leopard :-)
    Deltager med 4 lodder

    dorte_86@hotmail.com

    SvarSlet

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz