Icetea

20.23

RRRRIIIIIIICCCCCCCOOOOOLLLLLAAAAA! Det er lyden af den reklamer jeg så tydelig husker, hvor en schweizisk mand med korte selebukser står i en grøn mark på en bakkeskråning.

Det var tanken, da jeg forleden modtog en pakke proppet til randen med ricola produkter. Fluks blev jeg sendt tilbage til mormor land hvor bolsjerne var voksenslik og indpakningen lignede noget det indeholdt vitaminpiller. Det gør indpakningen stadigvæk ( den kunne efter min smag måske godt hjælpes lidt på vej) - men jeg må indrømme at indholdet passer mig en del bedre nu, end det gjorde dengang mormor havde dem på lager.

Bolsjerne er sukkerfrie og det passer mig faktisk helt fint - specielt dem med lakrids har vundet mit hjerte (dem nåede jeg altså ikke lige at få et billede af) - mums de er gode. Og så er der meget få kalorier i - win win.

Der var også en dåse the med i kassen og den var overraskende frisk og lækker. Resterne fra morgens the puttede jeg køleskabet og lavede senere på dagen en kande med iskold icetea. Lidt citrusfrugter, mynteblade og en skefuld honning og så var der lækker icetea. Den slår ikke helt min iskaffe - men det er en værdig modstander! Normalt laver jeg icetea af frugtthe - men den her med urter fungerede super godt!

 


You Might Also Like

0 kommentarer

Populære indlæg

Instagram @tmilvertz